Cinerent FAQ

/Cinerent FAQ
Cinerent FAQ2019-07-08T19:57:14+02:00
Wat gebeurt er als ik mijn reservatie annuleer?2019-07-05T10:57:21+02:00

Uw huur is definitief gereserveerd als u van ons een bevestigingsmail ontvangen hebt met daarin een bonnummer + alle praktische info.
Indien u de reservatie wil annuleren, dan kan dit zonder bijkomende kosten binnen 12u na ontvangst van onze mail. Nadien worden er annulatie kosten in rekening gebracht. Gelieve ons onmiddellijk te verwittigen bij een annulatie en altijd uw annulatie bevestigen via e-mail.

Voor meer details, bekijk onze algemene voorwaarden.

Openingsuren2019-07-05T11:15:46+02:00

We zijn steeds telefonisch bereikbaar tussen 9u & 18.30u.

Opgelet!

OpeningsurenWij werken met vaste uren voor de ophaling & inlevering. Indien deze uren niet passen, gelieve dit te vermelden bij het reserveren.

  • inleveringen: tussen 9 – 12
  • ophalingen: tussen 14 – 18u
Materiaal controleren2019-07-05T11:13:05+02:00

Het materiaal werd zorgvuldig nagekeken. Check het materiaal zelf ook altijd. Indien u dat wenst is er altijd een pakbon voorhanden, waarop de inhoud met alle items nauwkeurig staat beschreven.

Indien er onregelmatigheden zijn met het huurpakket, gelieve dit zo snel mogelijk te melden.

Bel of mail ( hello@cinerent.be ) ons asap, zodat we op de hoogte zijn en u verder kunnen helpen.

Leveringen en ophalingen2019-07-05T11:11:14+02:00

Het laten leveren of ophalen van uw gehuurd materiaal kan in heel België tegen het beste tarief. Mail ons het adres voor meer info.

Ik huur voor meerdere dagen, krijg ik korting?2019-07-05T11:15:01+02:00

Als je voor meerdere dagen na elkaar huurt, daalt de dag prijs.
Zo betaal je voor:

  • 2 opeenvolgende dagen de dagprijs x 1,6
  • 3 opeenvolgende dagen de dagprijs x 2,2
  • 4 opeenvolgende dagen de dagprijs x 2,8
  • 5 opeenvolgende dagen de dagprijs x 3,4
  • 6 opeenvolgende dagen de dagprijs x 4
  • 7 opeenvolgende dagen de dagprijs x 4.5

Langere huurperiodes worden per project bekeken.
Contacteer ons hello@cinerent.be

Hoe plaats ik een reservatie?2019-08-15T19:38:09+02:00

U kunt materiaal reserveren via de website/email of telefonisch. Vraag steeds naar de beschikbaarheid en vermeld de items die u wilt reserveren.
Zorg zeker dat u in het bezit bent van een geldige Belgische identiteitskaart.

Hoe kan ik betalen?2019-07-05T11:13:38+02:00

OPGEPAST: BETALINGEN MET CREDITCARD ZIJN NIET MOGELIJK.

Tenzij anders overeengekomen betaal je bij ophaling van het materiaal de huurprijs.
Betaling kan op volgende manieren:

  1. Cash, meebrengen bij ophaling.
  2. Met een debetkaart (Bancontact) of App
  3. Payconiq bij ophaling
  4. Op onze rekening: BE54 7330 4842 9197
    met vermelding van: Factuur nr + (bedrijfs)naam.
    (Het bedrag dient op onze rekening te staan bij afhaling).
Extra kosten bij laattijdige inlevering2019-07-05T11:14:01+02:00

Bij een laattijdige inlevering wordt er een extra huurdag in rekening gebracht.
Gederfde inkomsten door de laattijdige inlevering zullen doorgerekend worden aan de klant.
Indien u merkt dat er problemen kunnen ontstaan bij het inleveren, gelieve ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen, dan kunnen wij hier eventueel nog rekening mee houden.

Algemene voorwaarden2019-07-05T11:12:23+02:00